11 maj 2007

Vår-Lounge!

Igår vad jag och Jeanette på Vår-Lounge hos en kund som vi jobbar för. Det var en riktigt lyxig tillställning må jag säga! Det var chokladfontän som man fick doppa färska frukter och bär i, supergott! Sen flödade champagnen...som stod i fina isfigurer. Och så var det rom- och chokladprovning. Romen var jättestark så det sved i munnen och halsen! Chokladen var lite mer min grej.. ;)

Sen var det också massa med öl och massa med mat också, samt en massa tidningar som man fick ta hem om man ville. Men jag bad att få dom postade till jobbet istället.





På hemvägen gick jag av i Fridhemsplan och skulle ta 4:an. Jag klev på den och väntade på att den skulle åka. Men då säger chauffören i högtalarna att det snart kommer en ny busschaufför, sen sprang han av bussen och sprang bort till t-banan. Sen satt alla där på en tom buss utan chaufför... Jag väntade jag och väntade.. Sen när jag väntat ca 3 min blev jag så nervös och fick för mej att bussen skulle sprängas eller att nån skulle komma å ta bussen å köra iväg med den med alla på. Så jag hoppade illa kvickt av bussen och tog en taxi hem till Gustaf istället. Jag var så himla ****nödig också.. så det var skönt att komma fram snabbt!


Inga kommentarer: