08 maj 2007

Nyfriserad!



Sådär. Då har man vart hos frissan igen då! Inte för att man ser nån skillnad, men den känns för min del iaf :)
Cyklade bort till Norrlandsgatan efter jobbet. Gött å cykla igen!!
Jag fick huvudmassage av min frisör, satan var skönt det var. Jag lyckades nästan somna i de där superobehagliga sakerna man har huvudet i när man blir tvättad i håret.
Men när hon började massera så visste jag inte vad jag skulle säga.. man kan ju liksom inte säga "Åh, vad skönt det är.. !" Det låter ju lite.. hrm.. ja du vet. Så jag sa ingenting. Det kändes på nåt sätt lite pinsamt bara.. men men.

Sen när jag var klar cyklade jag förbi Donken på Götgatan. Såg även 007 på vägen hem, jippie!

Nu fungerar även min kyl. Fun light:en som tidigare var en isklump har nu smällt tillbaka till flytande vätska, hurra!



Inga kommentarer: