08 maj 2007

Idag

Imorse klockan 07.15, precis när jag i stort sett bara öppnat ögonen ringer min mobil. Ett nummer jag inte känner igen...
"Hej! Jag heter Jocke och ringer från *** och tänkte komma upp och laga ditt kylskåp. Är du vaken? Ja du låter iaf vaken!" Oj.. han skulle komma mellan 8-10 hade jag fått sagt till mej. Men jag bad honom vänta fem minuter och sen plinga på dörren så att jag hann klä på mig iaf!
Sen kom han in och lagade min kyl som nu inte längre är en frys! Det var jobbigt att skära frusen lök och dricka frusen juice... :/

Idag åt jag lunch med min pappa! Det var länge sen jag träffade honom nu, men vi pratar nästan varje dag i telefon iaf.
Varför är man så dålig på att träffa sina föräldrar? Jag älskar ju dom och vill egentligen träffa dom ofta! Men man gör det inte.. kan någon förklara för mej varför?!
Fast mamma träffar jag iofs oftare.. Det e nåt med mammor och döttrar kanske :)

Efter jobbet ska jag gå och klippa mej igen. Ingen färgning denna gång eftersom att det bara kommer blekas bort av solen. Men lite finputsning på frisyren är alltid bra!


Inga kommentarer: