23 maj 2007

Idioter

Fick hem ett brev där det stod att mitt kortnummer kan ha hamnat i orätta händer. Ett företag har av misstag läckt ut information. Duktigt. Så jag fick ringa och spärra det. Och ska nu vänta 2-5 bankdagar tills jag får ett nytt kort. Och en till dag utöver de andra för att få koden till kortet. Och det är onsdag idag, så det lär inte dyka ner i brevlådan förens nästa vecka.. typiskt när det e lön på fredag. Men kanske lika bra så man inte gör av med så mkt pengar.. ;)

Så nu har jag liksom inga pengar. Jag får föra över till Gustaf så att han kan ta ut kontanter åt mej. Men jag gillar inte att ha kontanter! Men ibland så bara måste man...

Ska snart bege mej bort till grillen och äta en riktigt fet hamburgare med feta pommes och en kall cola. Men det kan jag göra lite med gott samvete. För det första e jag bakis (då får man alltid äta vad man vill!) och för det andra så ska jag träna efter jobbet (träna bort allt de där feta). Så jag ska njuta av det med gott samvete!







1 kommentar:

Anonym sa...

ja, vi får hoppas att Johanna inte skäms alltför mkt ;) så ska du se att det blir fest! Jag lämnade ju tequilan o allt! Ses då!
Kram