29 maj 2007

Såna där frågor.. dom var svåra...!

namn: Malin
ålder: 23
bor: Stockholm
längd: 1,75
hårfärg: Blond med lite mörkare slingor i..
ögonfärg: Blå


har du..

förföljelsemani: Kan hända. Om man går själv hem fårn bussen sent en kväll..
tvångstankar: Kommer inte på just nu. Men det finns några små-
allergi: Nåt i godis/chips som får det att klia så förskräckligt på näsan!
psykisk sjukdom: Näe?
fysisk sjukdom: Lite sne i ena armen efter ett armbrott.
färgat håret: M-mmm.. men trivs nog bäst som blond.
brutit något: Vänster arm.
egen dator: Ja, ett par stycken.. ;)
bra självförtroende: För det mesta på topp.
sagt 'jag älskar dig' till någon idag: Japp
varit kär: mmm!
är kär: A-aa! (i min Gustaf)
stulit något: Hehe.. jaa..
någon piercing: Nope


hur..

går du: Snyggast i högklackat
svarar du i telefon: Beror helt på vem som ringer!
fördriver du tiden: Läser andras bloggar
mycket pengar har du: Så att jag kan ha de bra och köpa nå fint ibland till mej själv eller nån annan.
tjänar du pengar: Jobbar på en reklambyrå
tidigt stiger du upp: mellan 7 & 8 en vardag. Helg allt från 10.00 till 15.00...
ofta bäddar du sängen: Varje dag
diskar du: varannan dag kanske?
städar du: Småplockar lite då å då.. en gång i veckan kanske annars?
många stör du dig på: två människor kanske.


tror du..

på gud: haha
på rymdvarelser: nånstans så finns dom nog...
på ett liv efter detta: öeö
att folk tycker om dig: Ja, folk säger det iaf.. sen får vi hoppas att dom talar sanning!
att du kommer leva länge: Hmm.. ingen aning.
på spöken: aaa


senaste 48 timmarna, har du..

skrattat: Det har jag nog
gråtit: Ja.. senast igår till "Lyxfällan", jag e lite känslig.. haha
tränat: Ja.. cyklat till jobbet å så..
sagt "jag älskar dig": Näe
köpt något: Japp!
betalat något: Doh!
ljugit för någon: Ja, en vit lögn =)
saknat någon: Mmmm
kysst någon: Ja-aa


favorit..

mat: Min egen ;)
låt: Oj.. alltid så olika..
sysselsättning: .. slappa med nån nånstans..
sport: Hockey? ;)
dryck: COLA
kläder: Jeans
frisyr: Olika hela tiden..
serie: Grey´s Anatomy helt klart


antal..

gånger du varit i tidningen: Oj.. kanske fyra eller fem?
ärr du har på kroppen: Typ tre?
gånger ditt hjärta brustit: En gång
gånger du varit kär: ett flertal
gånger jag funderar kring vad jag äter: Mest om jag ska få ont i magen eller inte..
gånger jag ångrat mitt handlade: pass


senaste..

bok du läste: Marian Keyes - Är det någon där? (läser just nu)
saken du köpte: Hemligt
person du fick skriftligt brev av: Banken typ...
person du skrev med på msn: Sonny
person du träffade: Nån kollega på jobbet
gången du kände dig nostalgisk: Jämt.. jag e gjord på nostalgi eller nåt haha
gången du kände dig skum: öhh...


vem..

gjorde dig riktigt glad senast: Alla jag träffade i helgen
gjorde dig riktigt ledsen senast: Gustaf
ringde dig senast: Pappa
vill du vara som: Jag trivs bra med mej själv
skrek du på senast: Det minns jag e inte, e sällan så arg att jag skriker.
vill du slå: hehe ja du,..
beundrade du senast: Gustaf
är den snyggaste jag vet: Gustaf & så måste jag säga Ewan McGregor (förlåt Gustaf ;) )

Inga kommentarer: