27 maj 2007

Underbara vänner!


Igår hade jag mina två bästa vänner nära mej. Hanni & SL. Fan vad ni är bra! Bara så att ni vet det... älskar er!!
Och gårkvällen var så lyckad. Den började med att jag bjöd på thailändsk kyckling ala Malin på min balkong. Den var mkt uppskattad, tack!
Sen förflyttade vi oss till Hannis balkong och började umgås lite med alkoholen. Det vart tydligen lite shots också. Melon, hallon... mums? Mjaa.. man rös väl kanske lite :)
Det var lite annat mysigt folk där också. Alla söta glada människor. Me like!

Nån som undrar hur det gick för mej att dricka rosévinet? Jo, då kan jag svara att jag drack nog iaf två glas. Dock för långsamt enligt SL. Men jag vet inte hur man dricker vin! Jag ska lära mej. En vacker dag kanske jag kan känna doften av granatäpplen också, vem vet?

Tack för en underbart rolig kväll med många skratt! (Bilder finns som vanligt i min bilddagbok)



1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder från hela kvällen... Haha, du e rolig du i dina kommentarer til bilderna!
Tror inte du har addat mig...? Prova igen!
Kram