16 maj 2007

En glad Malin!

Först måste jag utbringa ännu ett grattis! Denna gång till Anni som fått jobb på Annonsdax! Samma ställe där min kära Gustaf jobbar. Så nu blir dom kollegor. Och jag tror att det kommer bli så skoj! En till å luncha med ;)
Anni ska bli sthlmare, så himla coolt. Det roliga är att jag känner knappt denna tjej, men hon verkar så söt å cool av de gånger jag träffat henne, så jag får nog lära känna henne bättre nu när hon kommer hit! Ser jag fram emot!

Annars har vi halvdag på jobbet.. jag ska strax göra den absolut sista annonsen för dagen.. Men sen ska jag vänta på Gustaf tills han får gå hem. Men det gör mej ingenting.. att vänta alltså :)

Just det ja, glömde nästa det viktigaste jag skulle skriva ju! Idag fick löneförhöjning med 1500 pistoler, trevligt! Dessutom ska jag få de retroaktivt från i januari. Så denna lön som kommer blir trevlig! Så kompenserar det lite att jag vart mkt sjuk denna månaden.. :/

Så jag ska gå och köpa mej ett litet headset till min nya fina mobil tänkte jag. Och sen gå och träna med Gustaf. Sen bara njuta av en ledig dag mitt i veckan imorgon. Älskar sånt...!


Inga kommentarer: