03 maj 2007

Stackars, stackars mej!

Dumma dumma DUMMA hals! Jag vill vara frisk nu.. men det gör så ont! Vill inte svälja.. tänk att man gör det hundratusen gånger om dagen och aldrig tänker på det...Men när man har så ont i halsen så bara försöker man undvika det hela tiden! :(

Det är faktiskt synd om mig nu, måste jag säga.

Har sett två filmer hittills.. Brokeback Mountain såg jag nyligen. Gillade filmen. Hände inte så mkt, men gör man en film på rätt sett behöver den inte vara så händelserik.
Visar sej att även killar är veliga när det gäller kärlek. Inte alls alltid tjejer som håller på och krånglar, och där med basta!

Tidigare idag såg jag en film som hette The Wicker Man. En thriller med Nicholas Cage. Den var lite skum.. Och hade faktiskt inte ett lyckligt slut. Alla filmer ska ju alltid ha det, men inte denna. Den var konstig och lite otäck... Men vet inte om jag kan rekommendera den..

Brokeback hade juh iofs inte heller nåt lyckligt slut. Kanske ska titta på en rolig film imorgon istället? Ja, jag ska vara hemma imorgon. Orkar inte gå till jobbet när jag inte känner mej frisk..

Nu borde jag nog sova iaf.. problemet är att jag inte är så trött eftersom att jag har sovit typ 48 timmar i sträck..

Måste ge ett stort tack till Hanni som har handlat hem lite mat till mej och hållt mej lite sällskap när jag kännt mej allt för ensam! Puss min söto!

Inga kommentarer: