15 maj 2007

Kina, Greys och Örjan

Igår skulle jag träna igen efter ca en och en halv månad. Men jag gjorde inte det. För SL skulle komma till mig och äta och kolla på Grey´s Anatomy. Så vi gjorde det istället. (Träningen sker då istället idag.) Jag handlade med mej kinamat hem, mums! Kyckling sechuan med bara kyckling och vattenkastanjer. Jag vet, jag är konstig när det gäller mat, men jag e van ;) E du?

Sen kollade vi på 4 avsnitt av Grey´s. Som jag än en gång måste säga är nog världens bästa serie! Det händer så mkt hela tiden, och man får skratta, gråta, vara arg eller upprörd. Den har verkligen allt. Och alla karaktärer är så bra, känns som om man nästan känner dom :)

Sen somnade vi som två små trötta barn på varsin sida i sängen. Snark....!

Sen var det bara att upp och hoppa när klockan ringde. Eller rättare sagt... 40 min efter att klockan ringde. Sorry SL för allt snoozande, men jag kommer bara inte upp ur sängen när jag borde.. Men jag kom till jobbet 8.30 iaf!
På vägen till jobbet när jag cyklat ca 100 m såg jag en gammal vän från förr. Nämligen Örjan! (Jag känner två Örjan) Örjan den lurviga lilla rymdbjörnen som jag en gång kallade honom. Haha. Det var jätteskoj å se honom. Han bor ju i stort sett granne med mej. Skärpning på oss, nu får vi ta å ses lite :) Han verkade iaf att må bra, härligt å se!

Nu sitter man här på jobbet och ska jobba.. 013 har inte dykt upp framför mina ögon än. Undrar hur många år denna lek kommer att ta.. ? Bara 986 nummer kvar, hejja!

Och måste skriva ett stort GRATTIS till Thomas som har blitt morbror igen till en liten Devin som ska bli cool!

1 kommentar:

Örjan sa...

Jag är också Örjan...