04 maj 2007

Fortfarande sjuk...

Det gick inge bra att sova. Halv ett la jag mej i sängen och kollade på Cityakuten.. sen va det slut.. jahapp. Stängde av teven och försökte sova.. det gick inte så bra. Minns att jag kollade på klockan senast 03.50 eller nåt liknande.. då hade jag inte heller sovit.. bara legat å vridit å vänt på mej... KUL!
Men sen nån gång somnade jag iaf till slut. Och nu är jag vaken igen. Inte det minsta mer frisk. Har väldans ont i halsen...antar att jag åkt på ännu en omgång av halsfluss. Men den blir lite mildare när jag är uppe och är vaken än när jag försöker sova iaf...
Är den inte borta på måndag får jag väl ringa doktorn och fixa lite medicin.
Det e så tråkigt å vara sjuk! :(
Jag orkar iaf sitta vid datorn nu, för febern och huvudvärken har gett med sej iaf, tack för det :)

Får helt enkelt kolla på fler filmer.. har en som är redo och två på g! Fast jag lyckades juh inte hitta nån rolig film..bara thriller och action... hehe.

Så denna helg blir det inge festande eller utgång för mej. Stanna hemma och ta det lugnt. Och umgås mycket med min love! Vi ska gå ut och äta föresten! För han har snart fått 10.000 downloads på sin sida (www.istockphoto.com/gbrundin) och då skulle han bjuda ut mej på finrestaurang och bio, supermysigt!

Inga kommentarer: