25 maj 2007

Torsdag kväll..

Jaha.. då var Greys säsong 3 slut.. Det är faktiskt lite sorgligt måste jag erkänna. Att man kan bli så förälskad i en serie.
Jag kommer att sakna den som bara den hela sommaren. Som tur är kommer det en säsong 4 i höst! Och jag kommer sakna Greys-kvällarna med SL. Men vi kan ju ha andra kvällar som är minst lika bra!

Härmed ägnar jag också en tanke till Hanni - U know why! Rickard - krama dig själv riktigt hårt, för du är bäst! Mamma - bara för att du finns och är min braiga mamma! Gustaf - Du e min kluttbulle! Pappa - för din underbara humor. Vi SKA bjuda er på middag snart :) Jocke S - Bara för att du vill bli omskriven i min blogg ;)
Och alla andra som jag tänker på även fast jag inte skriver om er här. Kännser inte bortglömda bara!

Nu är det dags att krypa ner och sova så att man får vakna igen, för då är det äntligen fredag och lön!



Inga kommentarer: