22 maj 2007

Å Skalman han e tlöööött....

Usch... denna morgon var mindre rolig.. :/ Vaknade av att Gustaf i panik säger "Vi kommer missa bussen!". Så det vara bara att upp å hoppa. 06.33 klev jag ur sängen. 06.46 stod vi och väntade på bussen. Den skulle gå 06.54, men man vet aldrig med bussar på landet.. Den kom i tid iaf. Sen satt vi 20 min och väntade i Södertälje Syd. Åkte regionaltåg till centralen och sen buss till jobbet. En och en halv timme tog det..."bara". Men nu e jag här iaf.. lagom trött.. men har nog iaf vaknat till liv nu! Till skillnad från tidigare.. Se bild på mej här.

Jag mätte på balkongen igår för å se om möblerna skulle få plats. Jag tror att dom gör det. Kanske att jag får nöja mej med en av stolarna.. men man måste köpa allt i ett set, så jag får se vad som får plats. Men jag ska nog slå till iaf! Vill ha mysbalkong! Och så måste jag köpa lite nya blommor också.. dom jag har nu dog för typ fem år sen.. haha.
Då får ni alla komma å mysa med mej hela sommarnätter i sommar! Balkongkvällar på min balkong brukar vara mysiga :)



Inga kommentarer: