18 maj 2007

Jag är på g igen!

Jag glömde ju att skriva att jag var och tränade igår! För första gången på en och en halv månad. Det kändes jävligt bra faktiskt. Jag tog det lugnt. Gymmade lite lagom. Och idag har jag sån där härlig träningsvärk som jag inte haft på länge. Det känns bra!

Sen efter ringde jag mamma direkt och berättade hur duktig jag vart. Det är alltid bra att ringa mamma när man gjort något bra, för man får så mkt beröm av mamma. Och det gör att man vill fortsätta att göra bra saker. Jag tycker om min mamma!

Imorgon efter jobbet försvinner jag bort i ett par dagar. Ska flytta ut till Järna. Hem till Gustafs mamma som är bortrest. Vi ska vakta huset och Ebba (katten). Det kommer att bli mysigt.. att vara ute på landet, elda i öppna spisen, äta god mat, åka på små utflykter, hälsa på pappa, hälsa på Ronny, mysa med Ebba, kramas massa med Gustaf.. bara ta det lugnt och njuta av livet!

Bild på Gustaf från i somras när vi var i Järna.. (Jag vill ha sommar NUUUU!)


Inga kommentarer: