06 maj 2007

Snart frisk eller?!

Den här sjukdomen som bosatt sej i min kropp börjar jag faktiskt att tröttna på nu! Det är söndag...jag har alltså varit sjuk i 5 dagar hittills nu, lagom tröttsamt faktiskt. Denna helg har det inte hänt så där supermkt direkt eftersom att jag mest förflyttat mej mellan säng och soffa...

Igår var iaf jag och Gustaf ute och käkade på Bröderna Olsson. Där all mat och även dryck består av minst en del vitlök. Så jag åt vitlöksbröd till förrätt, lite mer vitlök i detta bröd än va det brukar vara i såna på resturanger... sen åt jag vitlöksbiff med vitlökspotatis och vitlökssås. Gustaf åt vitlökshamburgare med vitlökspommes.
Men besöket varade inte så länge. Jag fick ont i öronen av allt ljud där så jag vart lite illamående, så vi betalade rätt snabbt och tog en taxi hem till Gustafs lugna lägenhet.

Det har varit skönt och ha en lugn helg iaf. Och mysigt att kramas med min love som jag inte träffat under alla mina sjuka tråkiga dagar här hemma...


Till vänster är Gustaf på resturangen redo att hugga in på sin hamburgare! :) Den till höger tog jag idag när jag låg i sängen och var trött... Du e så fin!



1 kommentar:

Anonym sa...

usch! Stackars dej som är sjuk! jag är nervös inför torsdagen.. Klockan två ska jag vara där! Det är inte samma gustaf/v förresten. bra va? =)