30 september 2008

Konstiga drömmar

Jag har natt efter natt under några månaders tid drömt liknande drömmar. Det handlar ofta om att jag är eller ska till skolan, typ gymnasiet. Men när jag väl är där har jag alltid glömt schemat hemma och vet inte vilken lektion jag ska på. Det är en ångestframkallande dröm som gör mej orolig när jag sover..

En annan dröm är att jag kör bil, men när jag sen ska stanna går det inte. Inte hjälper det att bromsa, dra i handbromsen eller ens stänga av bilen helt och hållet. Drömmen om att köra bil har jag dock inte haft på ganska länge nu...

Men skoldrömmen kom tillbaka inatt och hälsade på. Men till min stora förvåning, som jag kom på nån gång under dagen, så drömde jag inte att jag glömt vilken lektion jag skulle ha utan jag visste exakt var när och hur! Detta måste ju betyda nånting, eller?!

Nån därute som kan tyda drömmar??



2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG! Jag har också haft den där gymnasiedrömmen flera gånger.. inget schema och jag får liksom panik! Och inte vill någon hjälpa mig heller när jag frågar, även fast vi går i samma klass. Knasigt.. fast jag vet inte vad det betyder :D

Anonym sa...

Haha, jag är ingen drömtyderska men det låter ju som om det har hänt nåt åt det positiva håller =)