04 september 2008

Bowling

Såhär ledsen och konstig såg jag ut idag när bowlingen inte alls gick någe bra! Dom två första serierna gick käpprätt å h****** och det gör mej så arg.. Jag avskyr å va dålig på bowling, för jag vet att jag kan så mkt bättre. Men som tur var så gick sista serien jättebra. Men en av tre är inte bra. 

Men jag ser fram emot "Reuters ÖS" nästa år. Ska tydligen bli öl-spelen med bowling? Eller jag vet inte.. Ligger nog på idéstadiet än så länge kan jag tänka mig :)

Nu ska jag gå och sova. Tack å hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenixen, var det jobb-bowling eller? Ellen snackade ju om att boka en stående tid, blev det så?

Förresten, såg att du lagt ut blogglänken på Facebook, kan jag länka från min lilla blogg då också? Jag har ju en sån ynklig liten länklista, haha!

kram

PS. Tänkte svänga förbi jobbet kanske nästa vecka och kolla hur ni har det, typ tisdag eller torsdag. Är det fortfarande kaos eller är det lite i ordning nu?