01 september 2008

Luftballong

Igår va jag och Gustaf ute på äventyr igen, denna gång 700 m upp i luften i en korg med en stor tygbit ovanför, även kallad luftballong. Detta va nog bland det häftigaste som jag har gjort hittills i mitt liv. En riktigt grym upplevelse! Det pirrade som fan i magen när vi steg upp på högsta höjden (700m). Och under en var det bara lite korg och sen LUFT, helt otrolig känsla, ganska svår att beksriva!
Hela tiden tänkte man: Jag kommer ramla ur, mina glasögonen kommer ramla av, kameran kommer ramla ner, osv...

Men allt gick som det skulle tack och lov! Gustaf mådde lite dåligt där ett tag med vande sej rätt snabbt :)
Vi flög över Kungsholmen, Långholmen, Hornstull, Liljeholmen, Årsta och till slut Älvsjö, där vi landade i vid långsjö! Landningen va nog mest spännande, då vi flög in i en trädkrona och flög emot en gungställning. Inget dramatiskt, bara extra spännande!

Bilderna vill inte laddas upp.. kolla in denna länk!
KLICKA HÄR!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN VAD SJUTTON MALIN!! Har du OCKSÅ en blogg??? Och inte säger du något!!! Råkade kolla statistiken på min och där var det en referering från nån blogg som jag inte visste om och klick och DÄR ÄR JU DU!

Bokmärker, bokmärker, bokmärker!!

:D