23 september 2008

Jag e trött på att vara sjuk

Jaha, då var man sjuk igen då. Natten till måndag var ingen rolig natt.. kändes som om jag skulle kvävas. Hela halsen tjocknade igen. Bläe. Jag snarkade tydligen också enligt Gustaf! Det händer inte ofta.. vad jag vet?
Men måndag gick jag till jobbet iaf. Tänkte att det blir nog bättre. Men jag va så svag.. usch. Så jag blev hemskickad av mina kollegor vid lunch. Jag gick hem och somnade på två röda..vaknade upp på kvällen och hade ångest för att disken från i lördags stod kvar. 
PLUS att lägenheten ska vara stylad imorgon bitti kl 10.00. Jag har gjort köket och halva vardagsrummet.. alltså en hel del kvar! Det var med jobb med detta än vad jag trodde.

Dessutom har jag jättedumma flyttkartonger som måste TEJPAS ihop på under och översida, alltså inte vika som vanliga flyttkartonger. Det bästa är att jag inte har nån jävla tejp! Så jag MÅSTE ge mej ut och köpa tejp. Det är jobbigt nog att hålla på att styla utan att vara sjuk..
Usch. Just nu tycker jag faktiskt väldigt mkt synd om mig själv! Som tur e måste jag göra allt detta för min egen skull. För snart får jag flytta in i den där fina nya lägenheten! När vi har fått iordning där kan jag andas ut.. njuta och ta en drink. Fan vad jag längtar tills den dagen!

Vill passa på att tacka för alla samtal, sms och facebookinlägg jag fick under min födelsedag!!! Tänk vad mycket vänner man har helt plötsligt :) Och tack för i lördags ni som va här och firade mig! Jag hade en jättebra helg med alla nära och kära, tack för att ni finns!

Nu måste min sjuka arma kropp bege sig till Ringen och handla tejp, frukt och kuddar samt byta ut en gryta jag fick i present som var lite trasig :/

Inga kommentarer: