09 september 2008

Nerves...

.. ni som känner mej väl vet jag är ett stort nervvrak just nu! Jag drömmer mardrömmar på nätterna och kan inte koncentrera mej på jobbet. Usch det är jobbigt, men samtidigt så fruktansvärt spännande! Håll varenda tumme ni äger och kommer åt för min skull är ni snälla :)

Kvällen har jag tillbringat ute i Scaniarinken och sett SSK vinna över Skellefteå AIK! Underbart! Första vinsten denna säsong, även fast det "bara" var en träningsmatch. Men 3-1 blev det och det var härligt att se SSK lämna isen som segrare för kvällen :)
Varför jag var där? Jo Gustaf har vart i möte med SSKs marknadsavdelning för att hjälpa dom att fota matcherna. Så idag var han där och testade om det var kul och om det gick bra med hans utrustning och det verkade de ha gjort. Vi får se om bilderna dyker upp på webben imorgon på SSKs hemsida!

Annars har jag ont i halsen och hoppas på att INTE bli sjuk! Jag har ingen lust att vara det.. Krya på Mig!


Inga kommentarer: