13 september 2008

....

Måste börja med att säga: Självklart bjuder vi på öl och pizza till de som hjälper oss att flytta! Har lovat att pappa ska slippa denna gång... :)

Annars e jag inte frisk än.. Var hemma onsdag, torsdag & fredag från jobbet i veckan. Dock var jag inne och jobbade idag. Va lite saker som inte hade hunnit bli klara, så kunderna va lite irriterade. Hoppas dom bli nöjda av att man jobbar lite helg då!

Idag hade jag två saker att välja mellan. Den första var födelsedagsfest hos Reuter, som fyllde i torsdag (GRATTIS igen!). Det andra var Kenta som fyller 25 idag, oohhh GRATTIS!
Reuters fest var den jag först blev bjuden på. Om jag känner honom rätt så 
kommer det bli en hejdundrade fest med överdrivet mkt alkohol! Och Kentas fest skulle vara lite mindre och lugnare. Okej, eftersom jag fortfarande inte är frisk så tackade jag nej till Reuters fest. Skulle aldrig orka hänga med i tempot på den festen.... Så jag sa att jag troligtvis kommer till Kenta där de skulle vara lite lugnare. Men idag efter jag kom hem från jobbet kände jag att näee.. detta går inte, jag orkar inte ens tänka på att gå utanför dörren igen. Å dessutom åka till Tumba där Kenta bestämt sej för att bo (dumma dig).
Så. Jag la mig i soffan och började kolla på Wall•E, den söta robotfilmen. Efter halva somnade jag och blev sedan väckt av min älskling som ringde. Sen kollade jag klart på filmen.. Och nu sitter jag här och är ärligt talat lite rastlös. Har lust att åka ut till Tumba, men om det ändå inte vore så satans långt! Det skulle ta över en timme för mej att komma
 dit...puh! 
Så... Hade ni bott närmre hade jag nog kommit och hälsat på en stund för å krama på er! Men denna gång får jag nog lov att stanna hemma. Synd att man inte hade ett körkort nu.. då hade ju problemet vart löst!

Visst ser jag lite för trött ut ?

Inga kommentarer: