03 september 2008

En spontan trevlig kväll!

Ikväll var jag och Jocke lite spontanta och ringde lite folk och gick ut å käka på Bröderna Olsson. Vitlök, vitlök och mera vitlök! Fast jag va inte så imponerad av deras mat denna gång heller. Har vart där en gång förut, då va jag inte heller så nöjd. Men nu vet jag. Det var ok, men absolut inte mer än så. Fast vitlöksbrödet var riktigt bra! Tur de...

Sen var vi vuxna och gick till en glass- och kaffebar. Jocke drack kaffe, Örjan och Rickard åt glass och jag åt en liten liten chokladmuffin. För jag e inte vuxen än att jag dricker kaffe! Bläe.. Nog för att det luktar gott, men inte mer än så...

Här är lite bilder från kvällen:




Jag lekte lite med min nya kamera också. Macro e jättekul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hade blivit mer nöjd om du ätit King Size burgarn :)