17 september 2008

Isak Strand - Idol

Ja.. Idol är tjatigt nog, jag vet. Men det är också jävligt roligt att kolla på. Helst skulle dom bara ha en timme med auditions rätt upp å ner utan mellansnack å annat blaj. Man får se så himla lite.. å det e jobbigt å sitta på deras jobbiga fullproppade hemsida och kolla... jaa. Dagens I-lands-problem!

Men.. igår satt jag och kollade på Idol med Gustaf och sa: "Det är så konstigt.. tänk så många människor som är med och ALDRIG känner man ens igen nån ens lite grann (om det inte är nån b-kändis med då förstås). 
Senare satt jag och tänkte tyst för mej själv "Konstigt att inte Isak Strand blivit tipsad!". Isak är en kille som jag gick i samma skola som, som då hade ett eget högstadieband och jag tyckte dom var asgrymma! Sen har jag lyssnat lite på hans egna mtrl som han har lagt upp på myspace bl a. 
Så idag ringer Hanni som en dåre på min mobil å säger "ISAK STRAND ÄR TIPSAT PÅ IDOL IKVÄLL!" Vaaaaaaaa? Vad e oddsen liksom? När såna här saker tycker jag att det är lite läskigt... ödet ni vet? haha
Jättekul att se nån man vet vem det är i Idol! Fast jag har nog inte pratat med Isak sen nån gång i 9:an, men iaf.. jag HAR känt honom och tycker fortfarande att hans röst knäcker :)

Och iaf.. så sjöng Isak en egen låt och var jätteduktig och gick självklart vidare! Grattis Isak och lycka till! Jag ska rösta på dig om du kommer så långt! :)

PS. På söndag fyller jag 25, iiiiiiiiiiih! DS


1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså? Du känner honom? Han var ju jätteduktig ju! Är han singel? Haha! Grattis till lägenheten förresten! Grymt fin!!!!