12 september 2008

Min nervositet...

....kan jag nu avslöja! Jag ska bli söderböna, på RIKTIGT! Jag kan inte tro det! Sen min mamma flyttade hemifrån (ja ni läste rätt) så har jag alltid drömt om att få bo söööööööder. Och fr o m den 31 oktober ska jag göra det! Det är så ofattbart....! Jag kanske tror på det när jag stoppar nyckeln i dörren och den passar!

Jag å Gustaf ska bli sambos! Skrev ju om det förut hur mysigt det ska bli!

Vi har letat efter lägenhet i kanske 6 månader? Nej jag vet inte.. Men endast två har fallit oss i smak. En på Ringvägen, men den blev för dyr. Sen har vi kollat på ganska många, kanske 15 st totalt, men alla har vart fel.. inte alls känts rätt när man klivit innanför dörren. MEN när vi kom i denna lägenhet på Folkungagatan (JAG SKA BO DÄR!) så kände båda att: Denna vill vi ha! Det var ganska många på visningen. Men sen när budgivningen väl började (jag trodde ju aldrig att vi skulle ha någon chans, den är ju totalrenoverad på ett riktigt snyggt sätt, el ingår i hyran, tvättmaskin och torktumlare plus ALLA garderober ingick) så slutade det med att vi va de enda som ville ha den. VA ?!? Hur kan detta vara sant?! Men sant var det....

Så imorse 8.30 puttra vi iväg i bilen till Erik Olsson-mäklaren och skrev på en himlans massa papper. Så NU är den ju vår, eller snart iaf! 

Här är lite bilder ni kan kolla på som den såg ut på visningen. När vi flyttar in blir det nog lite annorluna...! Det är en 3:a på 76 kvm. Alla bilder är inte med.. ni får helt enkelt komma och hälsa på! (eller hjälpa till med flytten ;))





3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis :D Det ser superfint ut!!!

Anonym sa...

Om du håller med öl så hjälper jag med flytten ;)

Grattis till er båda! :)

/J

Anonym sa...

GRATTIS!!

kramar från Åsa...
(kolla in min blogg oxå om du orkar www.metrobloggen.se/princess83]