25 oktober 2008

Nyårsafton

Inatt firade jag mitt nyår. Tillsammans med ca 10 kompisar (de gamla vanliga ;)) förutom Hanni som bestämt sej för att stanna kvar i Gbg :/

Vi började dagen tidigt, ca klockan 13, handla saker, göra i ordning, ja ni vet allt de där som man håller på med när man ska ha fest.

Sen vid tre fyra tiden var alla försvunna... Dom hade SOMNAT inne i sovrummet. Jag råkade väcka dom och då skulle dom gå hem. KLOCKAN FYRA PÅ EFTERMIDDAGEN!? Jahapp.. så alla mina vänner gick hem och där var jag helt ensam på nyårskvällen.. Shit vad ledsen jag var. Tror t o m jag vaknade av att jag fällde ett par tårar. Jag ringde Hanni som försökte trösta mej så bra hon kunde (love you!).

Sen efter nån timme så plingar det på dörren och alla mina vänner hade bestämt sej för att komma tillbaka och fira nyår på riktigt! TACK! Så nu var jag inte ensam längre och alla levde lyckliga i alla sina dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, men darling!
Vilken tur att jag finns och tröstar dej (men dåligt av mej att stanna här) och vilken tur att du har sånna bra vänner som ångrar sej och kommer tillbaka! Haha
Puss!