28 oktober 2008

Förlåt...

... till alla er som troget läser min blogg (finns ni föresten?) haha) för att jag inte har skrivit nåt sen i söndags. Jag har vart så trött.. och faktiskt ganska upptagen, med packning såklart.

Igår rensade jag och Gustaf ut hela mitt källarförråd. Packade om massa kartonger. Så nu är det ordning och reda där, bara kartonger och inte krims krams!

Idag e vi hos Gustaf och packar. Eller jaa.. jag hjälpte till lite granna. Vi har kollat på hockey! SSK fick äntligen 3 poäng att jobba vidare med, hurra! Klådde DIF med 5 mål mot 3, mkt härligt att se! Grannarna måste ha undrat vad vi gjorde här nere...

Så Jocke & Jocke som alltid e så kaxiga mot mej när SSK förlorar, vilket är ofta, ikväll fick ni tillbaka lite skit! Å det känns skönt :)
(Jag känner många "Jockar". Jocke S, min kära gamla kollega som jag inte pratat med på jättelänge.. vad hände med den där lunchen? Ölen? Grillningen? Jocke K, min kära grisälskling! Och tills sist den sist inkomna Jocke F, en supertrevlig kille som visst var min granne. Fast inte länge till... ;) )

Nu ska jag gå och lägga mej med ett leende på läpparna! Sweet Dreams!

Inga kommentarer: