11 oktober 2008

Mässa

Nu har jag just varit på Älvsjömässan. Det var hem- och villamässa där. Jag och min mamma var där och kollade runt. Tänkte att jag skulle få lite tips inför fixandet av vår nya lägenhet, men inte då. Såg väl en eller annan snygg kudde, tapet eller ljuslykta.Mycket mer fick jag tyvärr inte ut av detta. Köpte en tidning och ett fint halsband till mig själv. En silverring där det står "Livets hemlighet: Allt kommer att bli bra" (minns ej ordagrant, men iaf). Jag gillar att tänka så, så jag tänkte att det passade mej!

Nu e jag hemma hos Jocke. Han duschar och gör sej fin. För sen sa vi åka hem till Fia som fyller 25 år idag! Nu har hon också blivit tant och kommer "oja" sej när hon ska resa sej upp ur soffan, hihi. Fast min present får hon inte förens den 16 oktober, och hon får veta då vad det är.

Inga kommentarer: