02 oktober 2008

Mera skumma drömmar...

Okej. Drömmen inatt slog nog alla rekord på konstigheter, iaf för mej. Vet knappt om jag vill skriva om det.. men jag måste nog det faktiskt.

Jag drömde att jag hade en annan kille än Gustaf. Han hetter Roberto och var italienare. Det konstiga var, att han såg exakt ut som Gustaf, pratade som Gustaf, ja det va liksom Gustaf fast med ett annat namn.
Men den här Roberto, han var inge rolig, han var otrevlig, bestämd och liksom på nåt sätt lite elak i tonen. Inte alls nån trevlig kille.. men på nåt sätt så träffade jag honom iaf.
Jag bodde i drömmen hemma hos min pappa. Vi var i badrummet. Då kom jag på att nej pappa kanske kommer hem. Så jag säger åt den här Roberto att gå hem. Så när han går ut så sitter min pappa i vardagsrummet och ser honom.. "Nämen Tja Gustaf!" säger han och läser vidare sin tidning eller vad han nu har sysselsatt sig med. "Ehm.. det är inte Gustaf, det är Roberto" får jag flika in. "Han är italienare och ska åka hem nu". "Jaha, vad bra, han kan åka med mig, jag ska ändå till Italien!" svarar pappa. "ehh.. okeej...?".

Sen fortsatte drömmen med att jag hade ångest och mådde jättedåligt. Och visste inte hur jag skulle göra mej av med den här Roberto utan att Gustaf skulle få veta å hej å hå... usch jag mådde så fruktansvärt dåligt!

Sen när jag vaknade av telefonen imorse så var det min Gustaf som ringde. Å jag var tvungen å berätta på en gång om min hemska dröm! Jag sa nog t o m förlåt! Haha. Usch det va så stört.. Men nu har känslorna från drömmen försvunnit i mitt huvud iaf! Tack och lov! Som tur var så gjorde vi inte annat än att prata i drömmen..

Brrr, ryser av bara tanken av drömmen just nu! :/



Inga kommentarer: