22 oktober 2008

Har ingen rubrik....

Puh.... Det är jobbigt att packa. Idag har jag börjat med min flyttpackning. Två lådor ifrån köket har jag lyckats med. Nu får det nog räcka för idag tror jag... Köket är jobbigast.. allt ska pappras in och man blir alldeles kolsvart om fingertopparna...

Idag har jag lite träningsvärk från gårdagens gokart-åkning. Det är alldeles för skoj å köra gokart! Mer mer meeeeeer! Vilka vill hänga på en kväll å åka? Vill dra ihop ett gäng på 10 pers å tävla emot, vore jävligt kul!
Och vem tror ni hade rekordet på banan i Hammarby Sjöstad då? Jo inte mindre än Fredrik Lestrup. Mitt ex tvillingsbrorsa. Stället har haft öppet lite mer än en månad å han har redan hunnit sno förstaplatsen, bra jobbat :) Den va jag rätt långt ifrån... hela 10 sekunder långsammare var jag! 10 sekunder, det är lång tid i såna lägen...

Nehepp, dags å gå ner å hämta tvätten å vika den. SEN ska jag nog krypa ner i sängen å somna... å hoppas på att Gustaf dyker upp här snart. Jag vill det väldigt gärna iaf.. Men han orkar nog inte gå utanför dörren nu.. men man kan alltid hoppas! =)

Gonatt kära läsare!

Inga kommentarer: