03 oktober 2008

Bored...

Jahapp. Här kommer ett inlägg från en uttråkad Malin. Sitter här på min arbetsplats och lyssnar på nån radiostation och gör...

Jag vill gå hem nu och börja fixa i lägenheten igen, Igår tömde jag i stort sett hela min klädkammare. Det blev 3 kartonger med kläder som jag ska klara mej utan tills vi flyttar. Lämnade typ 5 par jeans, några tjocktröjor och alla linnen och t-shirtar. Vek allt i linneskåpet fint. Å sen ska bara byrån ut så har jag åter igen världens största klädkammare, kan man tro iaf :)
Mitt mål är att bli klar med lägenheten redan idag, förutom att flytta bort tv och dator förstås. Så att jag imorgon utan ångest i hela kroppen kan åka till Södertälje och gå på hockey. Vi MÅSTE vinna imorgon, SSK spelar uruselt nu.. Kollade på matchen igår framför datorn, men det var så pinsamt dåligt att jag fortsatte att packa istället.
Rickard ska hjälpa mig att packa ikväll har han lovat! I utbyte mot några burkar öl förstås ;)

Jaha... nu har jag ju inget mer att skriva om här heller. Vad ska jag gör NU då!? Trååååååååk....

Inga kommentarer: