21 oktober 2008

EFIT 21 oktober 2008

Här börjar min dag! Detta var ju faktiskt lite roligt. Inte så spännande jobb-bilder tyvärr, men vad ska man göra, det är ju min vardag =) Här kommer iaf dagens resultat:

07-00 - Jag har knappt vaknat. Men kameran låg väl förberedd bredvid sängen. E sådär härligt mosig och vill inte alls kliva ur sängen...

08.00 - Sitter på bussen, station Gullmarsplan. Påväg till Skanstull där jag ska träffa Gustaf.

09.00 - Har just vart på banken med min blivande sambo och lånat massa pengar till nya lägenheten!

10.00 - Framme på jobbet. Min dataskärm och utsikten från min arbetsplats. Inte så spännande...

11.00 - Tar hjälp av min kollega Åsa. Sitter och jobbar...

12.00 - Lunchdags! Detta e utanför mitt jobb. Rörigt som bara den!

13.00 - Jag och kollega Åsa nere på lastkajen vid jobbet..

14.00-16-00 - Skickar mail, ibland är det det enda man ägnar sej åt en hel arbetsdags. 

17.00 - Påväg ut på kundkväll. Den börjar med Gokart i Hammarby Sjöstad!

18.00 - Jag har kört de första kvalrundorna. Så jääävla kul! (kom förövrigt 3:a av 9 deltagare!!)

19.00 - Efter Gokart blev det två öl på Square, också i Hammarby Sjöstad. Där satt dessa två hundar och blev snurrade av sin Husse i stolen. Så söta!

20.00 - Här ska det ätas finmiddag på restaurang Göteborg i Hammarby Sjöstad. 

21.00 - Middagen serverad. Rådjursstek med mandel- och västerbottenspuré och jordärtskocka och lingonsky. Bland det godaste jag ätit på länge!

22.00 - En kund som ska sluta. Därav denna kväll. Killen där e en annan kollega :)

Sen åkte jag och Åsa hem, de andra drog vidare till Gondolen för en drink tror jag. Nu är det Seinfeld och sen sovdags!

Inga kommentarer: