13 juni 2007

ZzZzzzZzzz....

Oj.. hoppsan.. Är det bra att somna på sitt skrivbord på arbetstid? Vet inte vad det är med mej.. fick ont i huvudet, så vilade det lite.. sen vaknade jag av att nån kom in och ställde sej bakom mej och sa "jaha, här jobbar vi ser jag!". Som tur var, var det inte nån chef...

Nu e jag vaken.. men det är en hel halvtimme kvar tills jag kan gå hem... vaddå dötid... Finns inget å göra heller... å jag har kollat alla sidor jag brukar kolla..

Kan folk vara mer aktiva på sin bloggar, tack? Och kan folk som inte har bloggar börja blogga och ge mej sin adress, tack?

Hur ska jag orkar spela Wii ikväll....?



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, knäppskalle. Måste ha läst ditt sms i sömnen eller nåt.. hade nog preciiis somnat när du messade. Faktiskt. La mej i tid igår.. duktiga jag! ;)
Du får säga till om ni blir ölsugna imorn och har ångrat er om Sonic och Blowsight!

Hoppas middagen smakade bra med alla dina karlar ikväll! hihi ;)
Hörs imorn darling! Puss puss