17 juni 2007

GRATTIS Älskling!

Idag är det min älsklings födelsedag!!! Jag väckte honom kl 07.20 med detta stora paket och sjöng såklart 'Jag må han leva' med tänt ljus och macka och juice.

Han fick massor med paket. Massa kaffesaker så att han alltid får gott kaffe hemma hos mej. En ny klocka, ett skärp, legoisbitar, plåtetui och lite annat smått å gott :)

Hoppas att han blev glad, men det tror jag nog!

Nu ska vi bege oss hem till Gustaf och jag ska baka tårta, för sen kommer det besök.

Detta är gustafs dag så detta inlägg får också vara Gustafs, GRATTIS än en gång love!!

Pussar & Kramar i massor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Händer ändå inget här som är värt att skriva eller läsa om. Går bara från mitt rum till vardagsrummet och kollar på tv. Ut och läser lite om det är fint väder. Sen äter jag. Och sover. That's it...

Anonym sa...

Shit. Jag glömde gratta!!! Men fick han verkligen legobitar? Han borde åtminstone ha fått Transformers... eller Turtles.