24 juni 2007

Midsommar

Årets midsommar har nu firats. Det vart lyckat som alltid! Vi lånade min pappas lägenhet och tomt i Mälarhöjden och hade det bara jättemysigt. Thomas var full och glad redan tidig tpå dagen, vi andra hann nog inte riktigt ikapp. Trots att vi fick snapsa arga gubbar och pirater. Uscha..

På natten gick det inte å sova. Det var ljust som bara den och några måsjävlar hade nån slags konflikt utanför fönstret. Dumma dom.

Gårdagen var jag bara bakis. Sov och åt och hade ont i magen och huvudet. Ville helst bara att dagen skulle ta slut. Dumma den. Idag mår jag bra iaf! Ska nog gå ut och gå lite..

Här kommer tre bilder från helgen. Fler kommer att dyka upp i bilddagboken ikväll eller imorgon kväll, så håll utkik!


Jag och min Love!

Jag och mina två bästa tjejer!

Bakismiddag.. hemmagjord pizza slår aldrig fel!


Inga kommentarer: