03 juni 2007

Myshelg!


Det har vart en jättemysig och bra helg!

Fredagkväll blev hemmamys med god mat och film med Gustaf.

Lördag åkte jag med mamma och handlade blommor till min balkong. Nu e den supermysig! Köpte bl a en Yukka-palm, ascool! Det e bara å komma hit å hälsa på om ni vill se hur jag har det :)
Sen kom fiagrisen hit och myste med mej på balkongen. Sen vart de lite öl på långholmen. Sen gick jag hem till Gustaf och myste...

Idag åkte vi in till stan och käkade frukost och knalla runt i Gallerian lite granna. Jag köpte en pocket. 700 sidor. Undrar när jag ska läsa den? men den verkade så bra... Men det e sommar nu, då e jag bra på att läsa böcker på balkongen ;)

Nu e de paus i filmen "I, Robot". Den e bra tycker jag!
Imorgon har jag blitt iväglurad på tjejmiddag i Sickla. Det blir nog mys! Ska bli kul å se hur Tessan bor! Å jag som tänkte träna... det får bli tisdag!

(Blomman på bilden köpte jag till Gustaf, han tycker om solrosor :) )


1 kommentar:

Anonym sa...

Mysiga helger är bäst! Jag hade en skitkul helg, det är också bäst! Du är för övrigt dålig på att svara när jag fylleringer dig =)