01 juni 2007

Banditfest!




Igår mitt på en torsdagkväll var det dags att dricka lite öl igen. Ständigt denna öl! Vi började lite lätt hemma hos Gustaf med öl från kryssningen som fyller upp Gustafs kyl för närvarande. Sen drog vi bort till Medis. Ingen kö, skönt. Knatar in och dricker mer öl. Missar precis första bandet.. damn it. Går och dricker mer öl. Missar precis andra bandet.. men va f*n! Går och dricker mer öl...Missar tredje banet helt och hållet. Men SEN! Såg vi Pain iaf. Kände igen de tre första låtarna, sen tröttnade jag. Så då gick vi hem.

Träffade Claes, en gammal vän från förr. Inte träffat honom på två och ett halv år. Det var faktiskt kul å se honom, han var sej lik, fast nu e han pappa :) Bad han att hälsa till Susanne också, hoppas han gjorde de!

Kvällen slutade med en promenad i regnet till Donken där vi moffade i oss lite hamburgare. Sen blev det taxi hem. Tjohej!

Bilder finns att kolla på här!

Innan vi gick och la oss drack vi varsitt glas med Resorb. Fan vad det smakade! Vi höll på att få upp det igen.... huaa... !! Men jag mår helt ok idag. Lite bakisröst dock... ser fram emot den feta lunchen och en lugn skön fredagskväll med min babe :)

Tack alla för en mysig och rolig kväll igår!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag åt lunch med Jesper idag, bara så du vet.. Han ska till Sthlm i helgen, så han blir inte heller med imorn. Men men, jag ska ha kul ändå, så får du ha kul också! Fast på olika ställen =)

Kram

Anonym sa...

men hallåååå!

du har ju glömt å berätta om min käftsmäll ju! den gjorde fan så ont att den e värd lite uppmärksamhet och medömkan ;)