05 juni 2007

Tjejkväll

Igår var en bra dag. Iaf efter kl 16.30. Då cyklade jag med ilfart till Sickla Köpkvarter och mötte upp Hanni för att kila in på Gina Tricot. När jag e där själv hittar jag aldrig nånting.. då menar jag verklige aldrig! Men när Hanni e med, då blir man fattig.. fast fattig på ett bra sätt =)
Jag gick därifrån med en stoooor påse med massor av kläder för många hundralappar. Ska lägga upp bilder sen för den nyfikne :)

Sen var jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Therese där vi fick jättegod pasta- kyckling- och grönsakssallad. Supergott! Och jag drack två glas vin, det ni!! Och jag måste erkänna att det vara ganska gott.. Så snart kan jag också vara fin och ta med en flaska vin! Vem hade anat detta...? Inte jag iaf!
Det babblade på en massa som tjejer pratar om.. fast barndelen var inte så mkt för mej.. inte än på ett par va? ;)
Men jag hade iaf en trevlig kväll, dock lite passiv, men jag e en av dem som gillar att iaktta också...

Idag är det dag före röd dag. Då hade man planerat att det skulle vara halvdag.. men icke. Som plåster på såren blir vi bjuda av företaget på Jimmys Steakhouse på lunchen. Trevligt, det tackar vi för! :)




Inga kommentarer: