25 juni 2007

Nytt jobb!

Förr förra veckan sökte jag ett jobb. Förra veckan ringde dom och ville träffa mej på en intervju. Två dagar senare ville dom att jag skulle komma dit igen och träffa lite mer folk. I torsdags skrev jag på ett avtal. Idag sa jag upp mig från mitt gamla jobb.
Sen bjöd jag mina kollegor på fika och kläckte nyheten. Många blev ledsna...tyvärr. Men ändå glada för min skull. Men det är ju alltid tråkigt när någon ska sluta...

Tänk vad livet kan vända fort! Jag har nog ändå inte insett att jag inom kort kommer att sitta på en ny plats och arbeta, med helt nya saker! Jag kommer främst att arbeta med EMA-telstar. Göra affischer, annonser, foldrar, DVD-omslag. Massa roliga saker!

Gustaf säger att jag fått jobbet helt på egen hand. Men utan din hjälp Gustaf skulle jag nog inte ha kommit hit idag. Du har hjälpt mej med så mkt och det är jag dig evigt tacksam för! Du är inte bara min jobbcoach, utan min alldeles egna karl också! Like you very much darling!

Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så jag får börja på mitt nya jobb. Det ska bli så kul och spännande! Åh, jag längtar....

Inga kommentarer: