15 juni 2007

Aajjjjjjjj!

Aajjjj! Så fort jag kommer in på kontoret får jag huvudvärk. Så fort jag satt mej vid min plats. Vad är det för fel?? Det är lagom jobbigt faktiskt. Det gör mej så trött så att jag till slut somnar på skrivbordskanten med huvudet i händerna.

Jag är glad, jag mår bra.. Jag är inte deppig eller ledsen eller sjuk. Vad är då felet? Jag får faktiskt inte ihop denna ekvation! HJÄLP!

Dags att jobba ett par timmar. Sen är klockan 11.20, då måste jag gå.. Då ska jag åka båt. Sen ska jag ** *************! Sen ska jag äta lunch och sen ska jag jobba vidare. Sen ska jag cykla hem och vänta på att min älskling ska komma hem från den där räkbåten (?!) och kramas med mej. Jag har inte träffat så honom mkt denna vecka, för jag har tagit hand om mina vänner.. Jag uppskattar att ni behöver mitt sällskap, hoppas att jag gör det jag ska :)

Moving on...



1 kommentar:

Anonym sa...

du gör absolut det du ska!
vad skulle jag göra utan dig nu??

tack för att du finns.
älskar dig!

puss /peppel