10 juni 2007

En bra lördag

Man mår som man förtjänar denna söndag. Men jag hade en så underbart dag och kväll igår så det gör då mej ingenting!

Dagen började med picknick och stand-up-comedy på Långholmen med massa mysiga folk jag tycker om. Saknade Thomas där dock! Grr på dej ;)
Gustaf fick i sej för mkt öl och på sej för mkt sol så vid 17 däckade han på filten och sov sista timmer.. sen fick han gå hem å sova ännu mer.. lille älsklingen då! Sen när han kom till Hanni var han redan bakis.. haha... lite felvänt!

Sen vart det party på Hannis balkong. Och det var lika lyckat som alltid, på våra balkonger kan man bara inte ha tråkigt!
Igår fick vi lära oss ett nytt fyllespel (man kan aldrig kunna för många). Det var med tärningar å de gällde att slå högst på ett eller annat sätt. De tre första omgångarna slog jag de högsta hela tiden och satt å va glad för alla andra fick dricka hela tiden. Men de slog tillbaka rätt snabbt så sen vare jag som drack resten av kvällen och bevisligen jag som vart fullast av alla små öl-shots.
Men jag var så rolig så de gjorde inget ;)

Sen tog kvällen slut och jag gjorde allt för att min säng inte skulle snurra.. till slut stannade den och jag somnade. Sen imorse vaknade jag och gick ur sängen.. benen var fortfarande ostadiga.. hoppsan! Men sen sov jag tills tre.. sen kom Jocke å vi åkte å handlade Donken och slappade på min balkong...

Så det har vart en bra söndag trots mitt tunga huvud!




Inga kommentarer: