16 juni 2007

Mitt liv e bra!


Jag har inte bloggat på 33 timmar. Det känns lite konstigt måste jag säga.
Igår vare fredag, jag var ute och drack öl med Max, en snubbe jag inte träffat på tre år typ. Det var trevligt! Men lite kallt.. som tur var fanns det gasolbrännare och flecefiltar.
Sen så kom det fram en Sara till mej med sin vän. Så vi satt och pratade med dom resten av kvällen. Sen kom Gustaf efter sin båtfärd och mötte upp mej, så cyklade vi fulla och glada hem till mej.... Äntligen lite kvalitetstid med min goa karl! :) (som fyller år imorgon, så glöm inte gratta honom nu, även fast han inte vill.. hihi).

Jag ska gratta med massa presenter som jag hållt på å fixat i evigheter känns det som & Gustaf e så nyfiken! Jag tycker om å göra folk nyfikna!

I fredags va mina tre favoritgrisar här och myste med mej på balkongen, Sl, Hanni & Fia. Älskar er sötjejor!
Vi spelade TP och snacka skit, det va så mysigt.. jag trivs med er ju!

Som alltid nu för tiden har jag haft en bra helg, å knappt halva har gått! Får se vad som hittas på ikväll.. vet inte om jag har ork till att gå ut idag igen... va rätt trött imorse eller kl 13 när jag vaknade.. :S Men imorgon fyller Gustaf som sagt år, så då firar vi honom. Jag ska baka bullar! Eller kladdkaka! Eller muffins! Det visar sej..

Nu måste jag städa lite.. urk så tråkigt!!



Inga kommentarer: