02 april 2007

Coca Cola Zero


Smakar inte alls som vanlig Cola. Jag blir så ARG! Man får inte göra falsk marknadsföring för Cola. Skäms! Den ska smaka som originalet fast UTAN socker. Tjena Lennart! Jag provade idag. Mitt uttalande: inte lika äcklig som Cola Light, men långt ifrån lika gott som vanlig Cola. Den köper jag ALDRIG mer. Och där med basta!

Fredagen bjöd på pubkväll på jobbet. Alltid lika kul! Och Malin var som vanligt kvar till sist och fick slå igång larmet. Har haft ångest hela helgen för att larmet ska ha gått och för att kontoret skulle vara rena bombnedslaget.
7.45 var jag på jobbet imorse för att städa. Inget larm hade gått och det var inte alls farligt stökigt. PUH!
Bilder från den kvällen finner ni inom kort på min bilddagbok, enjoy!

Lördag var lika med bakisdag, såklart. Gick ur sängen vid 16.00-tiden. Gick ner till Hornstull med Gustaf och åt på Jättegott! Innan gick vi till Lai Lai, men vände rätt snabbt när det stank typ Nana Thai Food.piss och rök, och det bara satt en massa alkisar där. Där vill man inte äta, nej tack!
Lördag kväll kollade vi på Grudge 2. Gustaf somnade och jag vatt rätt uttråkad, men såg ändå klart den. Men den var rätt värdelös. Inget att rekommendera. Sorry.

Söndag sprang vi runt en massa. Fikade på Merci. Upp på Skinnarviksberget. Hämtade min nya datorskärm! Snart ska jag ha en egen liten datahörna, mysigt :) Sen lånade vi Gustafs brorsas lägenhet och kollade när SSK fick komma tillbaka till Elitserien. Gustaf fällde en glädjetår! Jag är t o m jätteglad! Mest för Gustaf skull, och pappa och brorsornas! :)
Ett stort GRATTIS till SSK iaf, bra kämpat! Och tack Leksand för att ni spöade skåningarna!

Blidde ingen träning idag, fy skäms. Jag åkte hem och städade och tvättade och laddade upp bilder istället. Så har fått mkt gjort ändå!

Nu ska jag ladda upp mera bilder...tjohej!

Inga kommentarer: