12 april 2007

Ser fram emot helgen!

Snart är det helg igen och den är laddad med roliga saker!
Fredag ska jag träna, ska bli skönt efter en alldeles för lång latperiod...skäms på mej!
Lördag ska jag modella för Gustaf och ta nya fina bilder, ska bli spännande och se vad det blir!
Sen på eftermiddagen ska jag gå på fotboll med Hanni, Bajen - Trelleborg. Ska tydligen vara skoj med premiärmatcher å sånt, det tvivlar jag inte på! Jag har ju blitt värsta sportintresserade tjejen, haha.
Lördag kväll ska Hanni ha fest, myspys!
Söndag är väl antagligen en bakisdag, men då även en slappardag med älsklingen förstås! Kanske en liten fika på Merci....gotti!

Idag köpte jag ett nytt tangentbord, ett sånt där platt som e som på en bärbar dator. Det jag fick låna av Gustaf passade mej inge bra.,.. men detta går kanon å skriva på! Jaja, skriver förstås alltid fel ändå, men det får man ta :) Det är de långa naglarnas fel... :) Och framför allt så låter det nästan ingenting när man skriver, weeii!

1 kommentar:

Örjan sa...

Du kollar ju på mer sport än jag. Det är lite fusk...
Men det är en bra utveckling =)