27 april 2007

Ops...!

Hoppsan! Igår råkade jag visst dricka lite öl, vilken man får sota för idag.. som alltid. Men jag var duktig och drack bara 4 öl och var hemma klockan 12. jag är faktiskt riktigt stolt över mej själv! OCH jag duschade innan jag gick och lade mej.. Så att jag kunde sova längre imorse förstås!

Hanni ringde mej nämligen igår vid tre eller nåt och frågade vad jag skulle göra på kvällen. Hanni ville gå till Kellys och dricka några billiga öl och prata skit. Det lät väldans trevligt.. Jag hade tänkt vara hemma hos Gustaf lite (inte vart där på en vecka) men han sa till mig att han mest skulle sitta å jobba. Så då kunde jag ju lika gärna gå ut och va lite social istället för att vara social med hans tv ;)

Så jag och Hanni gick och köpte mackor på Sandys och satte oss i Fatbursparken i solen, som försvanm illa kvickt så det vart kallt.. Så vi skyndade oss till Kellys. Jag fick visa leg "Har du leg, lilla hjärtat?".. tss!
Sen när jag gick sa samma vakt "Hej då, kexet!". Måste vara hårt å vara dörrvakt å ragga på alla tjejer... höhö.

Ja, vi drack några öl och träffade Hannis barndomskompis Alexandra och hennes dejt. Trevligt folk. Sen åkte jag bussen hem till Gustaf och somnade på två sekunder efter den där duschen.

Nu sitter jag här och måste komma något att äta till lunch. Gillar inte de dagar när jag inte har matlåda med mej... !

Nu ser jag mest fram emot morgondagen när Banditkryssningen äntligen har kommit! Det kommer att bli KUL! Och jag får se mitt favoritband ännu en gång! Jippie!

Dags att bege sej ner till Konsum för att hitta lite föda.. å kanske hälsa på Kim?

Inga kommentarer: