23 april 2007

En händelserik helg!



Fler bilder finns i min bilddagbok!

Jag drar min helg lite snabbt! För jag är lite trött nu.. men vissa tjatar på mej att jag ska uppdatera den här bloggen (det har ju gått hela två dagar sen jag skrev sist, ajabaja!) Hehe.. :)

Fredagkväll var lugn. Var hemma själv och sen kom min love hem och myste med mej tills vi somnade..

Lördag, upp å hoppa! Dags att åka till Skövde! Packade och pysslade, åkte in till stan och tog tåget. Älskling vinkade av mej på stationen.
Två timmars tågåkande... läste lite grann, men somnade ganska fort.
Väl framme blev jag upphämtad av tre dalkarlar, Örjan, Tord och Jimmie.
Hem till Örjan, åt lite pizza. Ringde Lill-David som kom över å lekte med oss.
Hem till Lill-David som bodde superfint!
Sen skulle vi gå å handla, då fick jag en fågelskit i håret och på solglasögonen. Tvätta håret IGEN...surt!
Sen lagade vi wok, vegetarisk..läskigt...! Men det gick allt å äta iaf.. trodde jag inte.. hihi. Jag e skeptisk...

Sen var det dags att börja festa. Fick smaka en mängd olika shots som Jimmie mixat till tidigare på dagen. Dom var inte så goda.. hehe.
Sen höll jag mej till öl. Det vart lite SingStar och en massa studenter, många i gula dräkter med massa märken på, har aldrig förstått den där grejjen riktigt...
Party party all night long.
En snabbvisit på krogen och sen matintag på "Modegrillen". Sen hem och försöka sova.. det gick till slut bra!

Söndag blev de bakisdag med Donken och filmvisning hemma hos David på hans filmduk, soft! Men jag låg så skönt i den där soffan så jag sov hela filmen....
Sen var det dags att lämna Skövde för att åka hem till huvudstaden :)
Fick skjuts av Jimmie tills Hallsberg där jag tog tåget hemmåt... Seg resa...tog aldrig slut!

Väl hemma var jag trött som en gnu.. Gustaf kom hem till mig.. vi segade och somnade rätt fort.

Idag är det måndag och jag har jobbat jättemkt. Fick t o m jobba över två timmar...mindre kul.

Imorgon ska jag till banken och förnya mina bolån, oj så spännande!
Och nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Greys!

2 kommentarer:

Örjan sa...

Roolig helg!

Anonym sa...

Sjukt skoj helg var det! Trevligt att partaja med dej!