09 april 2007

Påskhelg

Har vart underbart skönt att ha varit ledig fyra dagar i rad. Tyvärr är man nu inne på den sista dagen.. Och den har man inte hunnit göra så mkt med. Men man kan bara ta det lugnt... skönt!

Det vart tre påskmiddagar. En hos Mamma & Björn, en hos Gustafs Mamma och en ute hos Pappa på landet. Massor med god mat har jag fått, men nu är man lite trött på ägg, köttbullar och lax... Midsommar next time! Hehe

I lördags hade jag och Zabina tänkt sitta hemma hos mej och ta det lite lugnt. Men det blev inte som vi tänkt, för lite fler folk ville hänga på. Så vi vart väl några fler som drack öl och sjöng SingStar. Men festen började inte förens tolv på natten, så den höll på till fem. Sen gick jag och Gustaf och la oss, de andra åkte vidare på efterfest.. hur orkar ni? :)
Va en liten och mysig fest precis som jag vill ha det, med folk man tycker om!

Nu sitter jag här och väntar på att SL ska ringa, sen ska jag möta henne i Gullmarsplan och handla mat. Sen ska vi nog snacka skit hela kvällen kan jag tänka mej.. Mys!

Finns massor av bilder i bilddagboken nu från helgen. Dom talar nog för sej själva, enklare än att jag ska sitta och skriva ner allt... :) En bild säger mer än tusen ord, e de inte så?

Hmm.. Sen har jag också en ny dator! Har fått låna Gustaf gamla dator efter att han köpt ny. Så nu sitter jag mkt bekvämare. Men får inte glömma bort min lilla söta bärbara bara.. den kommer nog att behövas i sommar när jag ska sitta i solen på balkongen och blogga ;)

1 kommentar:

Örjan sa...

Tack för en skitkul kväll och för att du räddade mig från att dö ute i kylan... Jag hade säkert gjort det om du inte ringt och sagt åt mig att åka bussen hem till min bror!

Kram!

Fiiiina bilder förresten! =)