06 april 2007

Roque vs Medusa 0-1

Igår var jag ute med en massa söta människor jag tycker om. Vart en underbar och rolig kväll! Tack alla som jag fick dricka öl med :)
Jag och Lisa åkte först hem till Frida i Solna, supersöt tjej btw! och Fia som bor hos Frida. Vi blev bjudna på korv å mackaroner, kanongott!
Sen kom Jocke dit å sen drack vi öl å sen tog vi taxi in till stan, Odenplan. För att gå på nya stället Roque som Bandit e med å sponsrar eller nåt. Men det va inte de roligaste stället. Men vi va roligt folk så det jämnade ut sej. Vi spelade lite biljard och jag önskade Takida och fick höra typ 5 låtar i rad med dom, så det var skoj!

Sen åkte vi till Medusa och mötte upp lite andra människor från Älvsjö. Ni är alltid så snälla och glada :D Drack mera öl och lite drinkar. Sen va klockan tre å det var dags att gå hem :(
Skulle till Donken men det var alldeles för lång kö. Så jag å Jocke tog en taxi hemmåt. Väl hemma kröp jag ner breve Gustaf å somnade på några sekunder.

Idag har jag vart på donken å ätit BigMac. Va ganska okej! Sen åkte vi till Åhlens å handlade lite gröna saker till Gustafs vardagsrum. Så mysigt e det nu! =) Snart ska vi bort på middag hos Mamma & Björn. Påskmiddag såklart. Hoppas vi får lite påskägg också ;)

Sen ska jag hinna med å träffa Örjan å hans syster Ninni. Men det ska nog inte vara några problem!

Dags att gå och pussa pojken tror jag....!
Bilder från helgen kommer upp senast måndag i min bilddagbok!

Puss hej!


Inga kommentarer: