17 april 2007

Stackars, stackars mej!

Jag försökte verkligen kämpa emot min förkylning, men den var starkare.
Vaknade imorse av klockan, snoozade en timme. Sen gick jag ur sängen och kände mej illamående, full i huvet, hade ont i halsen och allt annat som hör till en förkylning. Var lika bra att gå och lägga sej igen. Typiskt.

Jag somnade om tills klockan var tre på eftermiddagen. Undra om min kropp behövde vila? (Jag kan visserligen sova så länge även om jag är frisk..)

Sen gick jag in till Hanni och fick lite frukost. Själv har jag inte mkt till mat här hemma..

Nu sitter jag här och är tacksam över att jag har en dator att umgås med ;)

Och föresten beställde jag en ny mobil på nätet idag! Är så trött på att min gamla bara dör hela tiden. Så nu blir det en Sonyericsson z610i. En blå. Mkt vacker, hoppas att jag kommer gilla den bara!

Så nu är det bara den eviga väntan på att få hem sin mobil.. 7-10 leveransdagar, en evighet om ni frågar mej!

Bilden är tagen nu i denna stund. Tog en bild framifrån, men jag såg ut som ett lik i ansiktet och det vill jag helst inte dela med mej av.

Nu ska jag krypya ner i sängen en stund och krya på mej ..

2 kommentarer:

Örjan sa...

Get well soon!

Örjan sa...

Du skulle ju få lyssna på konserten! Det var Comfortably Numb =)
Men tänkte inte på att du kanske låg hemma och var sjuk och ville sova. I så fall ber jag om ursäkt!

Kryssning! Kryssning!