15 april 2007

Lördagen är nu förbi...

.. och den blev som förväntat! Jag vaknade dock inte så tidigt som jag skulle ha gjort. utan vaknade istället med världens förkylning. Typiskt!
Jag och Gustaf åt frukost i solen på balkongen, hur mysigt som helst! Och så satt vi och iakttog skatorna utanför i tallen.

Sen stressade jag till Systemet, hem och duschade och vaknade lite till liv. Hämtade Hanni i sin lägenhet och åkte tillbaka hem till Gustaf. Där fick vi korv med bröd, mums! Vi drack en öl på balkongen och sen skyndade vi oss till Skanstull för att hänga med i Bajen-tåget över bron till Söderstadion.
Sen var det match mot Trelleborg som Bajen vann med 3-0. Men shit vad fotboll är segt att titta på då! Är van vid att kolla hockeymatcher nu, så jag somnade nästan nu.. haha. Men det var kul ändå med känslan av att vinna :P

Sen bar det av hem igen för att göra sig iordning för kvällen med fest hos Hanni. Jag var dunderförkyld och lät som en anka när jag pratade. Men jag höll igång rätt länge ändå. Det vart en rolig fest med lite nytt & gammalt folk! Och självklart lite SingStar. Runt ett-tiden kom en granne under upp och klagade och bad oss sänka volymen, så det var inte mkt att göra. Sen vart SingStar inte lika roligt längre..
Sen gick jag och la mej för min kropp sa att jag måste sova lite..

Och nu sitter jag här nyvaken men mår faktiskt lite bättre :)
Ska så småningom åka hem till älsklingen och få pannkakor och kolla på "Kyle xy"!

Bilder från hela dagen finns som vanligt i bilddagboken.... :)

Inga kommentarer: