18 april 2007

Såna där frågor..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
-
Oftast en timme tidigare än när jag absolut MÅSTE gå upp.

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
-
verkar väl dumt?

Vilken var den senaste filmen du såg?
-
Hm.. The Holiday. Mkt bra må-bra-film!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Beror ju vad jag vinner?! *doh*


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
-
Räknas det att alltid ha TVn på?

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
-
Stereon står nere i källaren.. å jag tror att den är tom?

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
-
Ingen alls, jag får bara ont i magen!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
-
Det tror jag inte..

Vad åt du senast?
-
Köttfärsås och spaghetti

Använder du huvtröjor?
- ja, dom e mysiga..


Kan du vissla?
-
Om jag måste så..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
-
Nee...

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
-
Bergodalbanan, alltid.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
-
Gör dom säkert...

Är du blyg inför det motsatta könet?
-
Näe, snarare blyg för samma kön.. haha

Vilken film kan du alla replikerna till?
-
Cry Baby, världens bästa film!

Äger du några bandT-shirts?
-
Har gjort iaf, har inga kvar vad jag vet..

Läser du för skojs skull?
-
Såklart, iaf när jag e inne i en läsperiod :)

Pratar du några andra språk?
-
Mja.. engelska på fyllan och kanske lite tyska.

Har du gråtit offentligt?
-
Hum.. på bio, det är väl offentligt? Fast inte så synligt kanske..

Försöker du alltid lära dig nya saker?
-
Mja...

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
-
Näe, verkar inte vara min grej

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
-
Men suck. Näee.. Jag kan väl lika gärna bjuda som e tjej?

Kan du kasta macka?
-
a-aaa

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
-
Tja, varför inte? Tatueringar är snyggt, men det finns en gräns...

Gillar du att flyga flygplan?
-
Ja, men mest för att få äta flygplansmat ;)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
-
Oj... han ska va som mej :D

När sov du senast på golvet?
-
Nån gång för länge sen

Gillar du din boendesituation?
-
Vaddå? Jag trivs bra i min lägenhet :D

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
-
Jag e ju alltid trött. Så det kvittar nog...

Äter du frukost dagligen?
-
Jora, om jag inte är sjuk och glömmer bort att äta..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
-
Näe.. absolut inte..

Vilken är din favoritfrukt?
-
Är inte så mkt för frukt..men då svarar jag ett skalat grönt äpple. För skal är äckligt.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
-
No way

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
-
Ehm, jaa, yrkesskada :P

Tror du på liv på andra planeter?
- Ja... varför skulle ingen kunna leva på en annan planet när vi kan leva på jorden..?


Tror du att Gud är man eller kvinna?
-
There is no god..

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
-
Motsatta. Jag är nog lite av en pojkflicka...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
-
Jag e rätt tyst... Lyssnar på musik istället..

Sover du på sida, mage eller rygg?
-
Hur som helst...

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Det får nån annan svara på tycker jag =)


Tycker du om att krama folk?
- Jaa.. jag e rätt fysisk av mej


Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
- Beror på vem det är, men oftast, ja.


Vilka böcker har fått dig att gråta?
- Pass


Tycker du att du är attraktiv?
-
Oja :)

Vad är du allergisk mot?
-
Lactos. Min mage gör iaf ont om jag äter det. Sen något i godis och chips som får det att klia förbannat mkt på näsan!

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
-
Hm, näe..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
-
Hur ska jag veta det?

Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?
-
Krig är skit..

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
-
Det är väl bra så den fattiga får pengar? Eller...?

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
-
Men vafan är detta för frågor?

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
-
Tja, man får väl skylla sej själv om man inte köpte en jävla skyffel tidigare?

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
-
Ja, vill man inte leva så vill man inte.. Borde mer finnas ett val om man vill födas istället.. eller...förvirrande!

Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
-
eh JA

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom, exempelvis genom narkotikamissbruk?
-
Näe.. bara man hjälper till själv att sluta så man inte behöver mer vård.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
-
Hmm.. kärt barn jar många namn

Vad tycker du om fildelning?
- Som att ha rinnande vatten..


Varför bloggar du?
-
Skönt att skriva av sig..

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
- Lika mkt..


Har du funnit harmoni i ditt liv?
-
I think so..jag trivs iaf!

Hur ofta lagar du mat hemma?
-
Varje dag... om jag inte e jättetrött å köper färdig från nån resturang.

Vad skulle du göra med ett friår?
- Jag vill svara resa, men jag vet faktiskt inte..


Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
-
Grekland..eller när Thailand.. eller jag vet inte. Sverige föresten.

Är du pinsam på fyllan?
- Hoppas inte :)


Vilken var din första konsert?
-
Säkert 3T... haha

Människa som gör dig enbart ledsen?
-
Oj.. det håller jag nog för mej själv..

Människa som gör dig enbart glad?
-
Svårt.. vet inte

Värsta känslan?
-
Saknad

Favorit tv-program?
- Greys Anatomy
.

När grät du senast?
- igår när jag kollade på Greys Anatomy ;)


Är du vidskeplig?
-
tror inte..

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
-
Vet inte..

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
- aldrig i livet


Vill du säga förlåt till någon?
-
Inte just nu

Vad tror du på?
-
Dittan å dattan

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
-
Jag är inte den som vill visa upp mej i tv...så ingen alls...

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
- Jag e ju båda? ;)


Vad är lycka?
-
Öeö... finns många olika lyckor..

Vilka personer beundrar du?
- Många på olika sätt..


Vem var din första kärlek?
-
Hmm.. Daniel i grundskolan...

Har du mobbat någon?
- Jag tror det.. eller rättare sagt inte pratat med den personen..


Vilket djur skulle du vilja vara?
-
Katt

Har du någon fobi?
-
Tomater

Har du snattat någon gång?
-
Ja, godis från min mammas tobaksaffär när jag va liten, tillsammans med min plastsyrra..

Inga kommentarer: