29 april 2007

Underbart!

Min 24-timmars kryssning var allt efter förväntan. Det har vart så kul och det har vart så mysiga underbara människor med mej.

Vi började kvällen med att käka på Djingis Kahn, vi proppade i oss så mkt mat att vi blev gravida. Sen åkte vi ut till Värtahamnen...
Där hade nån redan spytt, mysigt...! Folk höll på att ramla i spyan med alla rockers som applåderade.. haha! Jag höll på att spy själv.. så jag var tvungen å vända mej om... uääh!

Men de gick fort över illamåendet som jag fick av de där..äckliga! Så vi hittade våra hyttar. Jag & Gustaf hade en fin hytt med byxpress och kylskåp, lyx! Så vi höll till där och drack bärs å käka chips!
Sen drog vi och kollade lite på Bandit Metalizers, och sen trängde vi ihop oss som packade sillar för att se det iaf jag väntat på, nämligen TAKIDA! Ett av de bästa band som finns enligt mej!
Jag stod längst fram hela konserten och svetten rann...klibbigt och härligt, men vad gör man inte?

Efter konserten va slut smet jag och Fia in bakom scenen och lyckades få träffa hela bandet!! Så där satt jag och pratade med självaste sångaren i ca tio minuter....helcooooolt! Fick Robbans och Mathias autografer på armen (Fia tog sina på brösten...thihi). Men snart när jag ska ta mej en dusch kommer dom att försvinna... :( Men jag har fotat det som tur e!!

Sen vart de lite mer party efter det.. men sen däckade vi runt fem-tiden..
Sen var det upp å hoppa vid tio igen! Dags för frukost. Inga pizza-slices fanns de där inte till min besvikelse, så det blev fil och flingor.. det dög, iaf nåt i magen!

Sen började vi dricka öl igen och hängde i hytten ett par timmar till tills det var dags för fler spelningar, inga som jag var så intresserad av men vi hängde i fåtöljerna och drack öl helt enkelt.

Sen var jag så trött att jag gick och la mej och sov en timme till...
Sen trängdes vi som packade sillar igen för att komma av båten ut i den friska luften! ahhh AAAAAAAIIIIIIIR!

Sen drog vi till Donken och avslutade våran kryssning. Nu är jag hemma, lycklig och jättenöjd med denna resa!!
TACK ALLA SOM VAR MED OCH FÖRGYLLDE DEN!

1 kommentar:

Örjan sa...

Tack själv! Askul!